Με την Μάρω Θεοδωράκη

Της Όλγας Μενεμενόγλου
Ξεκίνησε δειλά, με λίγους μόνο συμμετέχοντες. Σήμερα όμως αποτελεί μία από τις πιο αγαπημένες δράσεις του Δήμου Φιλοθέης–Ψυχικού. Το πρόγραμμα μουσικοκινητικής και μουσικοθεραπείας που σχεδίασε και υλοποιεί η Μάρω Θεοδωράκη κατάφερε μέσα σε λίγους μήνες να δημιουργήσει κάτι πολύ περισσότερο από μια ομάδα ανθρώπων που συναντιούνται για να τραγουδήσουν. Δημιούργησε παρέες, φιλίες, χαμόγελα και, όπως λένε πολλοί από τους συμμετέχοντες, μια πραγματική «μεγάλη αγκαλιά».
Το καινοτόμο βιωματικό πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα της ώριμης ηλικίας, αλλά και σε γυναίκες που βιώνουν την περίοδο της εμμηνόπαυσης.
«Ήταν μια πολύ τολμηρή απόφαση και ευχαριστώ θερμά όλους όσοι πίστεψαν σε αυτήν, την Δημοτική Αρχή καταρχάς, αλλά κυρίως τους ανθρώπους που συμμετέχουν», σημειώνει η Μάρω Θεοδωράκη. «Ξεκινήσαμε δειλά με 5-10 άτομα και σήμερα τα προγράμματα αριθμούν πενήντα και εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους συνεχώς νέα μέλη» συμπληρώνει.
Όπως αναφέρει η ίδια, οι περισσότεροι συμμετέχοντες προσήλθαν αρχικά με επιφυλακτικότητα. Πολύ σύντομα όμως η μουσική λειτούργησε ως γέφυρα επικοινωνίας. Δημιουργήθηκαν φιλίες, νέες παρέες και δεσμοί που συνεχίζονται και εκτός των μαθημάτων. «Το πιο συγκινητικό είναι ότι οι άνθρωποι μάς λένε πως νιώθουν πιο χαρούμενοι, πιο δημιουργικοί και περιμένουν ήδη με αγωνία τον Σεπτέμβριο για να ξανασυναντηθούμε», τονίζει.

Τα τοπικά νέα βρέθηκαν στην γιορτή λήξης του Προγράμματος στην Λέσχη Φιλίας στο Νέο Ψυχικό και πραγματικά βιώσαμε όσα περιγράφει η κυρία Θεοδωράκη. Όσοι από εσάς ενδιαφέρεστε μπορείτε να απευθυνθείτε στην Διεύθυνση Πρόνοιας στο 2132014620 για περαιτέρω πληροφορίες.
H αναδημοσίευση του παραπάνω άρθρου ή μέρους του επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το top-nea.gr με ενεργό σύνδεσμο στην εν λόγω καταχώρηση.
